Wednesday, July 11, 2012

Detik yang agak mencemaskan Blogger..

Salam kepada semua...

kali ini, saya nak berkongsi dengan para pengunjung dengan satu detik yang agak mencemaskan dan berbahaya pada suatu malam di rumah.

Tarikh pada malam itu tidak dapat dipastikan..tarikh pada gambar pun mcm menipu pla..hahaha...
Kejadian pada malam itu berlaku sebelum saya dan mami saya mau tidur. Sebelum sempat melelapkn mata..mami saya memanggil nama saya dan memaklumkan "ada seekor ular di sebalik tilam yang bersandar pada dinding rumah"....huh agak terkejut dan cemas pada ketika itu..

cuba cek...memang betul2 ada...apalagi..mencari2 benda untuk digunakan sebagai senjata..kalau boleh yang panjang...hahaha..

Tilam direbahkan....naaa...ada 1 ekur ular hitam, x pasti apa namanya....tp nampk mcm berbisa...

tap...tap...tap...lbh kurang begitulah bunyinya kayu yang saya gunakan untuk pukul ular tersebut..x sempat pun ular tu lari..
apapun...saya bersyukur kepada Tuhan kerana tidak ada apa-apa yang berlaku pada malam itu..Thanks God.

kadang-kadang terfikir juga saya....adakah tindakan saya wajar?..
kesian pula dengan ular ni..;(

Habis hancur dari kepala hinggalah bahagian ekornya..

Lebam sana-sini..


walau apapun yg terjadi...inilah hasilnya....yang penting niat untuk mempertahankan keselamatan diri dan keluarga..Tuhan maafkan saya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...