Thursday, October 11, 2012

MAKAN BERSAMA TUTOR

Sekali lagi saya datang dengan entri yang baru. Baik, hari ini saya nak bercerita sedikit pasal Tutor kami iaitu Puan Norhayati binti Idris. Beliau merupakan Tutor kami sejak 2009 hingga kini (2012), dan sememangnya beliaulah yang akan menjadi Tutor kami sehinggalah pengajian selama 5 tahun setengah ini menemui garis penamatnya. 

Sejak bertutorkan beliau, sudah banyak aktiviti yang telah dijalankan bersama. Banyak tempat yang sudah kami lawati. Sememangnya beliau juga merupakan tutor dan pensyarah yang sangat bertanggungjawab serta mengambil berat terhadap semua tuteenya. Yang bestnya, beliau seorang tutor yang sporting..haha..

Ok untuk entri ini, saya sertakan gambar yang sempat saya rakamkan baru-baru ini di rumah beliau. Dalam gambar ini, kami telah mengadakan satu majlis makan bersama kelas BM2 dan juga kelas senior BM Sem 8. Ok itu saja yang mampu saya coretkan yang selebihnya pada gambar-gambar tersebut.

Hmm sebut pasal makan, mmg susah nak tolak tengok sajalah mmg padan dengan saiz badan sekarang nafsu makan yang mengerikan..hahaha...diet2...

 Habis sepinggan, tambah lagi..hehe..makan-makan...

Nah ambil ko, masih ingat wajah itu? Tadi sudah makan di dalam, luar rumah pun masih dengan piring yang sama tapi isi dalam perut tu saja yang berbeza...makan-makan..

Inilah kelas BM senior sem lapan tu, tahun ni last year lepas tu cikgu. waaa bagusnya dorg ni.  kebanyakannya satu umur saya.

Ni muka-muka yang lewat sampai..haha..tp yang penting mereka ada juga makan, cuma cara dia tradisional sikit, makan atas dulang beramai-ramai. Mungkin masa ni piring habis. Tapi bagus juga mcm ni, dah mcm saudara la pula dorang ni. Bagus juga la. 

Ok sekian saja untuk coretan tanak kampung, lain kali ada lagi. Jangan risau. Kalau rajin menaip + line baik punya + rajin..memang ada la tu post yang baru..hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...